Support

Bij dringende vragen wilt u het liefst direct een product-specialist met kennis van zaken spreken. Omdat Planning.nl een ‘platte’ organisatie is zult u bijna altijd direct de juiste persoon te spreken krijgen.

Wij bieden op verschillende manieren support aan:

U kunt ons bellen of mailen

Veel vragen zijn eenvoudig en snel via de telefoon te behandelen.

Inzet van Microsoft Teams

Om meer inzicht te krijgen in uw vraag, kan het noodzakelijk zijn dat wij mee kunnen kijken in uw planning. Dit doen wij op afstand door u uit te nodigen voor een sessie met Microsoft Teams.

Planning.nl trainingen

Wij kunnen voor u een training verzorgen op locatie of op het kantoor van Planning.nl. Deze trainingen hebben altijd een kleinschalig karakter en zijn specifiek afgestemd op uw bedrijfssituatie en uw inrichting van onze plannings-software.​ Wij hebben ook ervaring met het verzorgen van trainingen op afstand via Microsoft Teams.

De Planning.nl Wiki

In de Wiki van Planning.nl vindt u informatie over de werking van uw programma en de nieuwe ontwikkelingen. Denk er wel aan dat uw programma in detail kan afwijken. Dit heeft te maken met de uitgebreide mogelijkheden voor het toepassen van uw eigen terminologieën bij het inrichten van het programma, op basis van de werkwijze van uw organisatie. U vindt de wiki via deze link.